Friday, January 9, 2009

PASS BUKAN P..A..S...


Minta maaf minta ampun. Dari kenaikan sampai keturunan. Grup kami bukan parti politik. Setahu kamilah, tiada anjing jadi ahli parti politik dalam ini dunia. Checklah dalam mana-mana parti.


Ada bah yang kurang sinang kami guna PASS, serupa PAS kunun. Bikin katawa hakim saja. Pigilah jumpa mana-mana lawyer, tanya ini kes, boleh menang di court kaa tidak. Buang duit ja buka Doket di pejabat guaman.

Susahlah bah kalau tidak boleh iras-iras nama. Sangsara ibu-bapa carikan nama untuk anak-anak. So, harap-haraplah nama PASS ni tidak jadi kontroversi. Kami tak kacau parti. Buat apa kacau, parti bukan ada betis yang mau dingap sampai koyak. Kami mau aim orang hidup yang jahat saja.

SALAHKAH?
Kepada pembaca, tolong bacinggg...

2 comments:

  1. rasanya tak salah. cuma...bikin takut...its up to you...

    ReplyDelete
  2. Setahu saya PASS ni adalah KEBENARAN untuk melalui sesuatu...betul ka ni?saya pn bingung2 juga ni.Otak tidak jalan oleh cuaca yang terlampau sejuk hujan turun tak berhenti sejak pagi.

    Ada satu cerita pasal PASS ni...Siapa pandai main "TAPAK" bilang MyE Hero. Itu daun terup mereka istilahkan TAPAK.. Di kampuns saya ni glamour betul "MAIN RAJA2".Itu 2 Kaling yang pling kuat.Kalau pemain lain tidak dapat lawan daun yang pemain lain kasi turun,itu urang mesti cakap PASS sebagai tanda memberi laluan kepada orang selepasnya.

    heheee...

    ReplyDelete